Jag vet en man.....
som......vore fantastiskt trevlig att vakna bredvid varje morgon
...gillar samma saker som jag
...gillar nästan samma musik som jag
...är en av dom vackraste jag känner
...är duktig/skicklig i sitt arbete
...älskar amerikanska bilar
...lagar underbart god mat
...har de vackraste gröna ögon jag sett
...har en så mysig å varm famn att krypa in i
...alltid luktar gott
...gillar mig skarpt (älskade mig)
...alltid vill ge mig det bästa
...alltid månar om mig
...är en fantastisk älskare
...ville gifta sig med mig
...ville sätta bo med mig å mina barn
...ville skaffa barn med mig
...ville leva med mig resten av livet
...m.m. m.m.
Så vart är denne mannen då???
Joo, han lyckades jag skrämma bort på det mest nesliga sätt. Han finns, denne mannen, ibland i mitt liv. Men han är rädd, rädd att jag åter ska såra honom.
Hur mycket jag än försöker att få honom att förstå att det är honom jag älskar så vågar han inte ta steget fullt ut genom att åter ta mig till sin famn å hjärta.
Men jag kämpar vidare...
Vill så gärna att det ska bli vi igen...
Älskar dig mitt hjärta...
En lady som kravlar sig igenom livet, med näbbar å klor. Tvåbarnsmor, mormor å kattägare.
Med drömmar om kärlek å ömhet som alla andra.
0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home