måndag, april 03, 2006

Å vad är det här för en blogg då???

Jaa.. vad kan det bli för nåt i den här då?
Har inte den blekaste susning!!!

Som det står i "åvaskrefta".. "allt som händer i livet, med-å motgångar"..

Jag har ju några stycken nu.. bloggar alltså.. å föll för trycket att ytterligare en ska finnas som mina vänner å bekanta kan läsa i.. Dom andra jag har är ju ännu så länge hemliga för dom så den här blir väl synliger då.. hehe

Jag är heller inte nån sån som skriver helt rent som skolans lärare vill att man ska skriva.. här landar lite ord som jag uttalar dom på mitt sjungande Hälsingemål åxå.. dä få ne ta gött fölk för sån ä ja..

Väl bekomme då mina läsare.. nu startar bloggen...
BESÖKARE TOTALT: BESÖKARE PER MÅNAD: BESÖKARE DENNA VECKA BESÖKARE DENNA DAG

Powered by Blogger